I VART FALL SER DET INTE UT SOM NÅN HIMMEL!

Himmel eller helvete - så skrev jag om att Foppa skulle förstärka Modo.
I går kom svaret - med Foppa i omklädningsrummet, ett förvirrat försvar och Sveriges sämsta målvaktsspel ser i det i vart fall inte ut som det skall bli nån himmel. Alltså slutspel och minst semi.
Rögle borta på torsdag, en match som kan skicka ner Modo i kvalserien, och sedan FBK borta på lördag. Ett FBK som verkar vara i en manisk form.
Just därför känns det just nu bra att jag i vart fall inte kommer att vara i LLA på lördag.
Hustrun och jag går istället på teater i Stockholm på lördagkväll och firar våra två söner, som båda fyller år kommande vecka, på söndag.
Jag hoppas att jag får anledning att ångra att jag inte var i LLA på lördag.
Min vän Modoiten hade tyvärr rätt, den gången efter matchen mot Skellefteå, när jag var helt euforisk. Han lät ju betydligt nyktrare när han konstaterade att dom "somnade ju alldeles in i andra, såg du inte"
Nä jag såg inte då, men jag såg förstaperioderna mot Djurgården och HV och det räckre för att jag skall vara bekymrad över fortsättningen.


Kommentarer
Postat av: Jon

Jaha, ni hade en plan om att fira oss där på söndagen också ja?

2009-02-18 @ 23:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0